[OT] ARM assembler

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz
Úterý Září 4 14:57:50 CEST 2012

	No, kdesi jsem četl, že Google chystá přechod k sémantickému vyhledávání, takže bude hledat ne přesně to, co tam napíšete, ale bude se z toho snažit poznat, co vlastně chcete hledat. Tak jestli už to nějak částečně neběží...

	Aleš Zíka
	http://results.cz