[OT] ARM assembler

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Září 4 14:41:53 CEST 2012

Mam podobny pocit.
Od urciteho casu skusam viac vyhladavacov.
Google je nejaky skupy na urcite druhy informacii.
No co nenajde on, najde iny. Vzhladom na povahu informacii
to vidim vsak skor ako zamer alebo strategiu nez absenciu.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Persich
Sent: Tuesday, September 04, 2012 2:23 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] ARM assembler

Myslím, že nás je "google nekompatibilních" čím dál tím více. Kolega už tomuhle vyhledávači v poslední době nemůže přijít na jméno, já osobně mám také pocit, že bývalo lépe :-( Zrovna včera jsem hledal dvě odlišné věci a co bylo na prvních dvou stranách v odkazech ... Zkusil jsem pak i jiný vyhledávač a vždy mezi prvními třemi odkazy bylo to, co jsem očekával. Tak neví, kde (všude) ke chyba ...
Martin. persich na transcon.cz