[OT] ARM assembler

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Září 4 13:30:14 CEST 2012

Ano, dává.

Děkuji vám všem za ochotu a nakopnutí, to už mi stačí.

Já se jen neumím googlu ptát. Bohužel moje tvoření otázek a chápání
googlu jsou zcela jiné světy. Strávil jsem přes půl hodiny vyhledáváním
a vytvářením složitých dotazů, ale tohle mě nenapadlo. Zato mě skoro
pravidelně vrací výsledky na to co jsem se neptal. Jsem zřejmě google
nekompatibilní :-(

ced