Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Září 4 11:38:49 CEST 2012

 4.9.2012, 11:35:07

Ja to delam tak, ze naplnim krabicku kalafunou (tu mam vice mene v
praskovem provedeni), zaleju lihem, zakryju vickem a necham castecne
rozpustit. Pak vicko sundam a pockam az to zatuhne.
Uz jen zbyva, aby mi bruselsti soudruzi za toto eco-bio-green reseni
udelili nejakou medajli. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz