Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Září 4 09:22:59 CEST 2012

> Jako prvni level dobry, ted s casovacem ;-)

To už je s časovačem (tedy jako funkce zapojení, pokud nemyslíte timer v
MCU), dokonce to rozsvěcí i LEDky, jak je vidět ;-). Je to až na
drobnosti v podstatě finální verze, která už zůstane.

> Jinak tris je jmeno instrukce, proto je to asi takto pojmenovano a
> je to nastaveni konfigurace IO - kde je na bitu 0 tam je vystup,
> jinak vstup. (nebo obracene? Ale je to v datasheetu k MCU )

TRIS se tam nalézt dá, ale vazba na TRISIO ne, to je zřejmě specialita
toho BASICu. V manuálu k němu je jakýsi zmatený a ještě s něčím sdružený
popis, který jsem vůbec nepochopil. Nakonec jsem trochu uspěl v nějaké
prezentaci tuším o PIC12F675 a hlavně jsem to prostě fyzicky zkusil
(díky F verzi 12x509). Bity mají význam jak píšete, přičemž nejvyšší a
druhý nejvyšší by měly být bez významu (tedy alespoň u 12x508/509).

Prostě zlatá filosofie typu "no, dáme tam operák, trochu větší rychlost
přeběhu, ten vodpor bude nějakejch 10 kilo, možná o chlup víc, támhle to
zablokuj, šmiťák před čítačem a dej pozor na stabilitu tý reference". To
je moje parketa...

Já jak vidím stránku plnou bitů/Bytů, příkazů, registrů a jinejch
krakorců, tak mi mozek automaticky vypíná ;-)

---
Jirka