[OT:] Total OT - Jazzova revue titulky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Září 3 21:28:20 CEST 2012

Zdravim,

omlouvam se za dalsi zaneradeni konference. Tata vyslovil prani videt
Jazzovou revui (v originale "It's Trad, Dad!"), po "trose" hledani se mi jej
podarilo ziskat (na to, jaky to byl "kultovni" film prekvapive nesnadno),
bohuzel ovsem bez titulku.

Nemate je nekdo? V nejhorsim muzou byt i anglicky (nemecky, rusky) s tim, ze
mu ten preklad do CZ udelam, ale na to, abych texty chytal z dialogu, na to
moje anglictina nestaci (s psanym textem nemam zavaznejsi problemy).

Omlouvam se za OT a dekuji za kazde postrceni (tedy pokud to nebude
"postrceni" mimo HW-groups od admina :)

Diky.

Pavel Kutina