Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemataa PCB...

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pondělí Září 3 20:33:24 CEST 2012

Taky mám kilovku kalfuny na prase. Když mi dojde v kelímku, který
používám při pájení,
tak kelímek vyčistím, nasypu prášek, na el. vařiči roztavím a zase je
na rok pokoj.
Je to zaručeně chemicky neutrální, ze spojů to očistím nejprve
mechanicky, pak lihem a je to.
Zbytky kalfuny v lihu ochrání spoj jako lak.

Není nad klasiku.