Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Pondělí Září 3 17:32:50 CEST 2012

Copak operáky, ale když Microchip dělá v pouzdru 3x3mm nabíječku Lion
MCP73114 se ztrátovým výkonem přes 0,5W a s doporučeným chlazením deskou
kde je ten obvod jen tečka uprostřed, uvažuju pak proč? Na 70um fólii
tak malé plošky neudělám a tenká zase nerozvede pořádně teplo do plochy
- plocha musí být o dost větší. Připadá mi to jako šetření za každou
cenu, s větším pouzdrem a s daným ztrátovým výkonem to celé mohlo být menší.
Anděl