Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Září 3 15:58:33 CEST 2012

Ani se jim nedivím, já to už také nevím. Je to něco malého na desce, má
to 3 a více nožiček a něco téměř neviditelného na pouzdře a nemusí to
být tranzistor. A snadno se přehlédne, pokud má nožičky pod sebou.
Prostě nějaká rakvička pro mravence. Hodně malého.

Tak sem se dal na psaní písmenek. Ty si můžu zvětšit a schéma také, tam
se značka nezmenšuje, a ta potvora je dohledatelná. Jen nemohu přinutit
návrháře desky, aby mi dali testpointy na header, alespoň na 1,25mm. Kdo
má ty trošku větší via pady hledat, a trefit se tam pájkou. 8-D

ced