Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

Pondělí Září 3 15:17:55 CEST 2012

Zejmena bych se prestal vazat na basic a zkusil si udelat tabulku
analogii v syntaxi pro C ;-) Pak nemusi kupovat nic.
Jediny zadrhel muze byt v tom, ze se promenne museji pred pouzitim
definovat a hur se pracuje s retezci. A ze inicializaci MCU bude potreba
udelat vlastnimi silami, na to ale staci vzit nejaky priklad a ten
modifikovat...