Prosba - monostabilni obvod s MCU (VYRESENO)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 3 14:59:03 CEST 2012

Radek Vicek

Dne 3.9.2012 14:04, Jirka napsal(a):
> To bych se opakoval, platí to stále a zahrnul jsem to pod větu "když
> tedy pominu řadu jiných, objektivních nevýhod řešení s MCU".

No to se da resit treba ulozenim zdrojaku a HEX souboru nekam verejne -
dnes vam vypali PIC kdekdo - navic je otazkou co se prestane prodavat
driv zda ty tranzistory nebo ty MCU - aby to s tranzistory neskoncilo
jak s elektronkama.

> Ano, já jsem si mikroBasic PRO for PIC ve free verzi od Mikroe už
> předtím stáhnul a nainstaloval (opět pod Wine), dokonce jsem tam zkoušel
> upravit už zmíněný zdrojový kód pro časovač. Ale zjevně není Basic jako
> Basic, prostě tomu některé použité funkce nějak neseděly a já jsem neměl
> čas ani chuť zjišťovat proč.

No to takhle samozrejme nefunguje - Basic je to jen co se tyka klicovych
slov a syntaxe. Jelikoz je to platformne zavisle tak neexistuje ani
jednotna syntaxe pro definice abstraktnich trid maskujici realne
periferie a z toho vychazi i dalsi vestavene knihovny.

V podstate pro zacatecnika je nejtezsi ten MCU spravne zinicializovat -
dalsi kod uz by nemel byt nijak tezka zalezitost.

> Jo, nějak takhle bych to musel udělat i já, přičemž bych zřejmě typově
> zůstal výrazně níž. Zatím je to všechno na základě úpravy něčeho, co
> někdo už vymyslel, protože tak mám jedinou šanci se tím SW nějak
> prokousat ;-)
No na to jsou idelani priklady v tom jejich helpu. Otevrete si ho a
muzete si do toho zkouset pridavat.