prepocitanie hodnot grafu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 3 11:24:50 CEST 2012

>toto uz za nas vyriesili vyrobcovia osciloskopov, tam sa zmesti aj
>milion bodov na 480 bodovy displej :-)

Ak dovolis trocha piatkovej filozofie takto v pondelok:

Vyrobcovia osciloskopov za nas (resp. za JS) nic nevyriesili, akurat si naznacil jeden z mnohych sposobov hodnotenia "zaujimavosti". Existuje nekonecne mnozstvo potrieb pre zobrazovanie dat krat nekonecny pocet pomerov nameranych hodnot versus zobrazovacie moznosti, to cele okorenene roznymi pristupmi k algoritmizacii problemu vzhladom na rozmanite moznosti hardwaru, ktory je k dispozicii. Este sme tu ani nescerili hladinu, dostali sme sa maximalne par molekularnych hlbok pod povrch...

Je to uloha z ergonomie, dizajnu, psychologie a cojaviemcoho minimalne do tej istej miery ako uloha z matematiky ci algoritmov.

wek

PS. Pisem o tom preto, lebo ma vo velmi blizkej buducnosti caka velmi podobna uloha a uz teraz som vydeseny... :-)