[OT] Jednoduchy databazovy engine pro aplikaci (WIN)

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Pondělí Září 3 09:52:18 CEST 2012

Dne 3.9.2012 6:39, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Zajimave, tady http://www.zdrojak.cz/clanky/sql-server-compact-4/ jsem
> nasel strucne shrnuti, ted vaham mezi SQlite (mam rad open source) a
> timhle MS (nemiluju MS ale bude to zas fungovat... ;-) )

Delphi/Pascal wrapperu na SQLite se dost věnuje Lukáš Gebauer (
http://www.ararat.cz/doku.php/en:sqlitewrap , kdo se systematičtěji
věnuje vývoji v Delphi, asi ho bude znát). Pokud by byly nějaké
problémy, asi by dokázal poradit. Vyskytoval se u Petra Zahradníka na
mailové konferenci o Delphi a na builder.cz.
Pokud nepředpokládáte rozsáhlá řešení s replikacemi apod., SQLite IMHO
bez problémů vyhoví. Jestli nemáte předchozí zkušenosti s psaním
aplikací využívajících MS SQL, není ani teoretický předpoklad, že by Vám
aplikace postavené na MS SQL fungovaly lépe, než aplikace postavené na
SQLite. S MS SQL mám za sebou nějaké systémy (ne ale embedded aplikace)
a rozhodně se nedá říct, že by to byl DB server, který nainstalujete a
můžete na něj zapomenout. Pro embedded aplikace mi přijde jako kanon na
vrabce.

JF