Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemata a PCB...

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Září 3 09:16:11 CEST 2012

No on si clovek asi zvykne... Kdyz jsem varil jen tak rekreacne, tak
jsem se take navlikal jak potapec.

Po dvou letech na lodi, kdy se porad neco svaruje, to nejak uz neresim.
Naposledy minuly tyden varil asi 8m svaru (cast nad hlavou) a byl jsem v
trenkach a sandalech.

Bud se clovek musi oblect fest (nejlepe kozene hadry) a nebo vubec - jak
to zapadne nekam za saty tak je to horsi nez lepsi.

Jediny co opravdu nedavam, kdyz mi spadne zhava kulicka do loketni jamky
- tam to fakt pali. Jo a jeste je lahudka zhava jiskra z rozbrusky
zalitla do ucha.

Radek Vicek