Zajimavy software nejen pro nepajiva kontaktni pole, schemata a PCB...

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Září 1 23:34:48 CEST 2012

Mne zase raz davno kvapol cin na nohu nad kolenom. Mal som nejake dobove
teplaky, tak sa do nich zatavil a spolu s nimi prilepil a vychladol na
pokozke. Vidno mi to tiez dodnes. Odvtedy pajkujem radsej iba v trenkach
:-)))

Pridal by som este odrezavanie prelomenej sietovej snury na trafopajke
za ucelom skratenia - z nepozornosti stale zapojenej do zasuvky. Mne sa
okrem soku nestalo nic, ale nozik utrpel polcentimetrovu vypalenu
priehlbinu do cepele.

Pripadne tiez z neopatrnosti skrtnutie hrotu meraka pri merani 12V o
nozicku LED-ky. Cast plastu v rovine cipu vystrelila, pocul som
buchnutie o plafon. Nenasla sa nikdy. Mal som stastie, ze ma to
netrafilo do oka, ako som sa nad tym sklanal.

miro