OT: nerezova trubicka s vnejsim zavitem M5

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Září 1 11:15:42 CEST 2012

Taky by se dala použít trubička 3/16" = 4.8 mm a očko nechat tak jak
je.

Kdybych měl tohle dělat, tak si dám do soustruhu váleček s dírou 4.9
mm + očko, společně upnuté do univerzály, trubičku 3/16 (s pilotním
ručně udělaným závitem tak 3 cm) protáhnu vřetenem, chytnu
kombinačkami, postavím se hodně stranou aby mi to zbytečně neomotalo a
neutrhlo ruku, pustím levý chod a pojedu :-)

Aleš Procháska