bateria -20st az 40st

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 31 22:34:26 CET 2012

Neviem, ja tam mam podla datasheetu katalogovu hodnotu zlozenu z
mensich hodnot kvoli zmenseniu ESR, ako na vstupe tak aj na vystupe.
Ten step-up je urceny pre NiMh, a preto som si myslel, ze cucnutie
skoro 0.5A z dvoch tuzkovych baterii pri starte zo shut-down je
featura ktora ma otestovat kondiciu tych bateriek. A pokial nie su ok,
tak nasledny stop. To ze si to potiahne pri starte 0.5A mi prislo aj
logicke, pretoze v topologii step-up sa cievka v prvom kroku skratuje
do GND spinacim fetom a pokial sa nabiju filtracne kondenzatory na
vystupe, tak to chvilu trva... Ked sa to uz rozbehne, tak to ide ok,
tak ako popisujete.

Potom moze byt este iny problem, ze kondy nemaju patricne ESR, ale to
by sa malo prejavit len na zvlneni vystupneho napatia, alebo nemaju
deklarovanu kapacitu uvedenu na obale a skutocne tam treba pridat.
Kondy su z GME a bol som rad, ze mali aspon nejake... Ja osobne by som
tam nedaval prilis velke hodnoty, pretoze budu mat urcite velke ESR a
celkovo regulacia nebude dostatocne pruzna. Mozno bude treba dat
tantaly. Ale aspon pridem na rozne chyby a to ako sa prejavuju. Hodi
sa to kvoli diagnostike a servisu.

A.