bateria -20st az 40st

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 31 20:41:54 CET 2012

Moj zamer nebol nic analyzovat ci inak rozoberat katalogove zapojenie.
Chcel som len poukazat na to, ze menice si mozu cucnut viac ako si
clovek uvedomuje alebo ocakava... Co si aj cucnu.

Ale ked si to uz nadhodil, kolko uF by som tam mal ako priletovat?

A.

Dňa 31. októbra 2012 12:01, Milan Mlynarčík <milan.m na centrum.sk> napísal/a: