FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 31 18:31:51 CET 2012

Pravda, já používám trošku lepší než seťácké objektivy :-)) a filtry Hoya nebo Marumi vyšší (nikoliv nejvyšší) třídy, ale při testech bez filtru a s filtrem (kdysi dávno jsem si takhle testoval UV) jsem digitálně nebyl schopen obrázky rozeznat (dělal jsem jejich rozdíl a odlišnosti byly na úrovni šumu nebo drobného hnutí s optickou soustavou).

Jakub Šerých