FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 31 18:16:57 CET 2012

No kdyz potucek bubla pekne nasviceny polednim slunickem, i pri clone 22 a ISO 50 (coz bezne digitaly neumi, zpravidla jdou od 100 nebo dokonce 200) se nedostanete ke kratsimu casu, nez jsou nejake setiny sekundy. A za setiny sekundy fakt moc efektu mekkeho vodniho zavoje nedocilite.

A nejde jen o potucky, ale treba i o moznost uplatnit snizenou hloubku ostrosti (potrebujete co nejmensi clonu) za hodne jasneho dne atd.

Zkratka sedy filtr vedle polarizaku a pripadne gradientnich filtru je to jedine co se u digitalu fakt dost hodi.

Jakub Serych