Ventil na vodu

AZe aze na seznam.cz
Středa Říjen 31 14:21:20 CET 2012

Vodoměr a servoventil nestojí 20 kKč.
Když jedu na dovolenou, tak primárně vodu zastavím kohoutem ručně....
AZE

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 31, 2012 2:10 PM
Subject: Re: Ventil na vodu

Dne 31.10.2012 14:02, AZe napsal(a):
> Hlídání pružinou zcela jistě nezavře vodu, když poteče z prasklé hadice v
> zahradě....
Hm... ale tam to nikoho netrápí , že?
Kdyby to tam teklo 14 dní tak zaplatím maximálně cenu za dejme tomu 50m3
vody ( stále mnohem  míň než 20kKč )
Ale v paneláku je kubík vody pěknej průser.
Primárně nejde o to, že mi to teče na zahradě, ale že mi to někde teče v
bytě, když jsem zabouchnul dvěře a odjel na dovolenou.
A to ta pružina pořeší :-)