Plynový kotel KP-25-S - noční zážitky

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Středa Říjen 31 14:00:27 CET 2012

Asi má pravdu, ale problém je v tom, že ten kotel má exotický pravoúhlý
ventil. 99.999% současných kotlů má ventil přímý, takže se musí sehnat
originál. Originál ventil má v nabídce několik desítek e-shopů, ale
znamená to, že ví, kde ho sehnat a teprve po obdržení objednávky ho tam
objednají.

Co se týká bezpečnosti, tak je v kotli bezpečnostní termostat, který s
rafinovaností sobě vlastní vypne plyn hned na vstupu a kotel je mrtvý.
Takže, pokud by se nezavřel ventil, stoupla by teplota vody tak, že by
to bylo lidem v domě divné a něco by udělali a nebo by se kotel vypnul.
Podle toho, co by mělo rychlejší reakci.

Pavel Krafčík