FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 31 13:57:13 CET 2012

Prosím přítomné fotografy, aby mi sdělili svůj názor na variabilní
neutrálně šedý filtr HAMA Vario ND2-400 (např.
http://www.megapixel.cz/filtr-hama-sedy-vario-nd2-400-67-mm).

Má jít o dárek téměř čerstvému majiteli DSLR - dotyčný fotí dobře, ale
právě s DSLR v podstatě spíš začíná a nemá tedy přemrštěné nároky.

Hledal jsem zběžně nějaké testy či recenze, ale nic jsem neobjevil.

Nechci vydávat násobnou částku za filtr HOYA apod., zároveň bych ale
nerad koupil nepoužitelný šmejd.

Jde mi primárně o příp. barevné a geometrické zkreslení, nic
důležitějšího mě nenapadá.

Díky

---
Jirka

Pozn.: téma jsem neoznačil OT,  anžto si myslím, že je zatraceně HW a
navíc focení v podstatě patří k bastlení ;-)