Mikrovlné čidlo

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Středa Říjen 31 12:17:47 CET 2012

Mám jen meteostanici, ale ta vysílá každou minutu.
Je tam ledka, která blikne při vysílání a navíc, když jsem
kdysi zkoušel komunikaci přes FM moduly, tak jsem i něco
přijímal při vysílání z meteostanice.

Na ty HDO kody se podívám. Nemohou HDO kody vyzařovat z toho
přívodního nadzemního kabelu, který je asi 5 m od čidla?

HUDA