bateria -20st az 40st

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Říjen 31 11:48:08 CET 2012

Dobry den,

Vasa poznamka mi nedala pokoj a tak som to premeral vsetko este raz.

Spotrebu je treba rozdelit na dva prechodne deje. Prvy je pri zapnuti
menica pinom SHDN a maximalna spotreba z baterie je v tomto pripade
cca. 440mA, cip ma prudove obmedzenie I=500mA, takze podla datasheetu
ok. Dej trva priblizne 550us. Druhy prechodny dej je pri samotnej
regulacii, ktora trva asi 20us, v tomto stave je max. prud z baterie
40mA. Myslim, ze v tomto stave sa uplatnuju filtracne kondy, tak ako
ste poznamenal vy, v tom prvom stave, ako som myslel ja, nie. Zmerat
prud z baterky pri prechodnych dejoch spinania fetu, deje radove 1us,
sa mi nepodarilo, pretoze nemam diferencialnu sondu a meni sa setup
merania, ktory vnasa velky sum na rozsahoch 20mV/d, su tam velke zemne
slucky.

A.