Re[2]: Mikrovlné čidlo

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Středa Říjen 31 10:49:07 CET 2012

Lokalita Bechyně. Tarif D45.
Žádný spotřebič se signálen HDO nespíná, protože máme ještě hodinový
spínač.
Ten se postupně zpožďuje/předchází (teď je posunutý asi o 3 hodiny).

Napájet to z aku nevím, musel bych to rozebrat (ne, že bych to už neudělal
:-))
a zkusit zjistit, jak je to čidlo napájené. Zkusím se na to podívat přes
víkend.

HUDA