Mikrovlné čidlo

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Středa Říjen 31 10:09:30 CET 2012

Kra-ka-tit.... :)
Ohledně HDO opravdu víc nevím, napadlo mě to v souvislosti s tou
pravidelností.
Mám jedno čidlo instalované nad vratama průjezdu které jsou zavřené, a
rozsvěcuje mi to vítr.
Už sem se stím smířil a beru to jako signalizaci silného větru venku :)
Zřejmě se tam nějak změní tepelné podmínky při fouknutí a sepne to.
Spínal jsem tím původně dvě svítidla - levé a pravé  a měl sem se
svítidlech úsporné žárovky - u těch dokonce docházelo k samovolnému
"bliknutí" úsporky po určité době - zřejmě nějaký kapacitní vliv.
b.