Mikrovlné čidlo

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Středa Říjen 31 09:51:43 CET 2012

HDO signál se vysílá jen po jedné fázi, nebo po všech?
Pokud by to bylo po všech, tak proč se mi to doma nerosvítilo?
Hmyz ani kočka či jiné zvíře to nebude rozsvěcet tak pravidelně.
Mezi 24 a 5:10 většinou spím, i když tuhle v sobotu jsem šel spát
až v jednu a světlo se také rozsvílo, jen už nevím, kdy přesně.
Věžní hodiny jsou 4 km za lesem. Garáž je napájená 3 fázovým
přívodem taženým zemí z baráku. Je pravda, že přívod do baráku
je nadzemním kabelem asi 5 m od čidla, tak jestli to nemůže
být z něho (to mě nenapadlo).

HUDA