Ventil na vodu

Středa Říjen 31 08:53:44 CET 2012

Tak to je naprosto špičkový nápad !!! Když uvážím jak často potřebuju doma zavřít hlavní přívod vody (za 14 let dvakrát)... tak mi příjde investice do servoventilu neadekvátní a hlavně je tam příliš mnoho věcí, které mohou selhat
Zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kuba Jan
Sent: Wednesday, October 31, 2012 8:42 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ventil na vodu

Něco podobného jsem viděl v "jednorázovém" provedení.
Pružina v klidu zavírala 90 st. kulák a vlasec naproti tomu napnutý držel kulák otevřený.
Vlasec procházel  a dotýkal se rezistoru  cca 2W.
Po přivedení napětí na rezistor se vlasec teplem upálil a pružina zavřela ventil.
  Vedle ventilu viselo dalších pár smyček z vlasce, aby to měla případná obsluha jednodušší.