RE: Mikrovlné čidlo

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Středa Říjen 31 08:07:45 CET 2012

dobry den.
rozsviti se "po hodine" nebo v "celou" realneho casu ?
t.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HUDA volny
Sent: Wednesday, October 31, 2012 8:03 AM
To: hw-news
Subject: OT:Mikrovlné čidlo

Dobrý den,
před rokem jsem koupil světlo s mikrovlným čidlem pro automatické rozsvícení.

http://www.svitidla-obchod.cz/svitidla/venkovni-osvetleni/venkovni-svitidla-s-cidlem/venkovni-svitidlo-s-cidlem-ecolite-victor-w131-bi

Funguje dobře, jen se světlo pravidelně každou celou hodinu rozsvítí na nastavenou dobu.
Světlo je na stěně garáže asi 10 m od baráku a určitě okolo nikdo nechodí.
Vypnuli jsme všechny mobily, wifi router a další různé spotřebiče, a stále spíná.
Jsme na konci vsi a ze tří stran máme jen pole. Pokud jej dám doma na stůl a okolo čidla udělám rouru z alobalu, aby mě nebralo když jsem opodál (když jsem blízko, tak mě normálně vezme) tak se nerozsvítí.
Už nevím, čím by to mohlo být.

HUDA