[OT] Doporuceni kompresoru

Středa Říjen 31 06:56:08 CET 2012

A kdyz to takhe hezky nanesete, tak pak se tam pinzetou nastrkaji
soucastky a v te paste se udrzi pri manipulaci? Me prijde, ze ta tenka
vrstva pasty musi docela rychle vyschnout...
A osazovat oboustranne je touhle metodou asi taky velky problem, ne?
Ja jsem zatim ve fazi, kdy pajim rucne pekne pad po padu...