[OT] Doporuceni kompresoru

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Říjen 31 00:57:45 CET 2012

Ja jsem ten bezolejový měl, právě takhle pro příležitostné použití,
fungoval naprosto bez problémů. Pak jsem potřeboval víc vzduchu, tak
jsem si pořídil velký olejový.

Ale životnosti bezolejového bych se nebál, pokud to nebude vyložený
šmejd a pokud nechcete proběh tisíce hodin ročně, tak není asi co
řešit.

Pak mám ještě membránový, pro tlak do 4 barů a objemy kolem desítek
L/min je ideální. Ten můj takhle běžel šest let v kuse a je jako nový
:-)

Ales Prochaska