[OT] Doporuceni kompresoru

AZE aze na seznam.cz
Úterý Říjen 30 23:58:12 CET 2012

Mám zapojené také dvě hadice za sebou, ale jsou z bledě modrého plastu a
žádné problémy s tím nejsou. Jedna byla spolu s příslušenstvím u kompresoru
(stříkací pistole s horní nádobkou, nástavec s manometrem pro pneu,
ofukovací pistole, pískovací pistole s nádobkou a malé pneumaticé kladivo -
bezva věc na výrobu bor..u při rekonstrukcích :) , druhou 10m hadici mám z
nějakého eshopu, tuším také kolem 250 Kč. Výkon kompresoru stačí i pro to
kladivo... Pro drobnější práce uvažuji o koupi malé stříkací pistole, zase s
horní nádobkou.
AZE

S těmi hadicemi jsem si zrovna pěkně užil. Před asi třemi týdny jsem
si chtěl dofouknout kolo u auta, v garáži mám kompresor a na něm
připojené dvě takové ty oranžové kroucené tlakové hadice 5m za sebou,
abych to měl delší, nemusel s kompresorem hýbat a dosáhl i před garáž.
Tak foukám, foukám a ono nic moc. Vypnu kompresor a vzduch fičí vedle.
Hadice praskla. OK, tak jsem tu prasklou sundal, dofoukl to tou druhou
a jel si koupit novou.

V Baumaxu měli nějakou drahou, v Globusu jsem objevil daleko levnější
a dokonce 8m za 249 Kč. Koupil jsem ji, radoval se, připojil ke
kompresoru a ono to na jedné straně ucházelo. Za týden jsem jel kolem
Globusu, tak jsem ji vyreklamoval, donesl si do garáže novou a ona
zase ucházela. Zase kolem rychlospojky. Tak za další týden jsem jel
kolem, reklamuji. A jak tam tak čekám, než maník donese další (už jich
tam moc neměli), koukám na tu vadnou hadici pořádně a ona byla u
rychlospojky podélně prasklá. Takže jsem si potom tu třetí pořádně
prohlédl, než jsem ji vzal. Ta byla OK. A opravdu napotřetí se to
povedlo, hadice funguje.

Ale nevěřil bych, že ji budu muset 2x reklamovat. Takže až budeš
kupovat hadici ke kompresoru, pořádně si prohlédni uchycení spojek...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601