MCP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Říjen 30 23:11:47 CET 2012

On 30. 10. 2012 22:15, Pavel Kutina wrote:
> Aha, diky, asi jsem si mel prolezt datasheety detailneji... 1MHz
> hodiny, cca 100kHz pulsy na pinu, musim se podivat, v cem je zakopany
> pes. Zda se mi to porad kapku pomale, na to, ze cely kod vypada takhle:
>
> #include <msp430g2553.h>
>
> void main(void)
> {
> WDTCTL = WDTPW + WDTHOLD;  // Stop watchdog timer
> [...]

mspgcc to prelozi takto:

c04c:       5f 42 21 00     mov.b &0x0021,r15                   3
c050:       7f e3           xor.b   #-1,    r15     ;r3 As==11    1
c052:       c2 4f 21 00     mov.b   r15, &0x0021               4
c056:       fa 3f           jmp     $-10            ;abs 0xc04c   2

Posledne cislo som pridal, je pocet taktov - presne 10

To prve citanie sa da usetrit (je to dan za volatile) - tym sa dostaneme
na 7 taktov, ale o moc viac sa urobit neda.