[OT] Doporuceni kompresoru

Pikulik picom na volny.cz
Úterý Říjen 30 22:32:00 CET 2012

Na dispenser stačí mnohem menší kompresor. Dá se použít i malá tlaková
lahev s CO nebo vzduchem a redukčák. Stabilita tlaku není nijak
kritická. Nejvíce záleží na teplotě. Stříkačka se zahřívá rukou.

Na pískování je potřeba aspoň 3x větší výkon.
Na malou pistoli, ofuk, kola, sponkovačku a pod . je OK