OT - Reklamace Ceska posta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Říjen 30 20:58:16 CET 2012

Původní zpráva ze dne 30.10.2012 od Petr Simek:

> Asi maji rozsirene ucetnictvi - krome "ma dati" - "dal" maji i
> polozky "ukradli jsme" - "ukradli nam" .

Hlavně je docela zajímavý ten pojem "přebytky". Já do té doby vůbec
netušil, že něco takového existuje. Myslel jsem si, že když někomu
pošlu zásilku na dobírku, tak pošta převezme od adresáta peníze a ta
vybraná částka jsou moje peníze, nikoliv peníze pošty. Tedy že mi ty
peníze dají, protože je vybrali pro mě a nemají na ně žádný nárok. Ani
ve snu by mě (do té doby) nenapadlo, že jim může jakýmkoliv způsobem
vzniknout přebytek.

Tohle všechno je velmi snadno dohledatelné, protože jim logicky musí
souhlasit peníze za balíky. Kdyby to dohledatelné nebylo, mohla by si
tam každá pracovnice brát, co by chtěla, a zrovna tak doručovatel by
mohl donést méně peněz, než měl vybrat. A kontrola jednoznačně musí
existovat, jinak by se nedopočítali. A když se dopočítají, tak úplně
jasně musí zjistit, čí ty peníze jsou, komu je jaksi neposlali.

Když to řeknu lapidárně - nakopat do prdele osobu, která vymyslela
něco jako přebytek za vybranou dobírkovou částku, místo aby vymyslela
snadné dohledání takové částky a její dodání majiteli.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601