Android teblety a seriova data

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Říjen 30 17:23:12 CET 2012

Teď jsem si vzpoměl, že existuje Android IOIO . Destička osazená PIC,
propojitelná s tabletem pomocí USB. Má na sobě IO, I2C, SPI a sériové porty.

https://www.sparkfun.com/products/10748?

Asi si ji objednám, pak už zbývá napsat nebo upravit jednoduchý terminál
pro komunikaci přes sériové linky.

Oja