bateria -20st az 40st

Miro as5sgm na gmail.com
Úterý Říjen 30 15:58:13 CET 2012

Dobry den,

po zobudeni procesora sa pocka sekundu na rozbehnutie procesora (odber
do 1.5mA), skontrolovania napatia na baterke atd. az potom sa pripoji
zataz (150mA).
Zakladne kondenzatory budu stale pod napatim navyse stabilizacia napatia
pre procesor bude iba zenerovou diodou, myslim ze by mala stacit, a na
vedlajsej vetve bude LDO menic ktory bude zabezpecovat stabilizaciu pre
zataz. Som zvedavy ako to bude bezat, dufam ze tam nebudem mat vela
problemov :), ale dobra pripomienka pri hladani moznych problemov.

Miro