OT - Reklamace Ceska posta

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Říjen 30 15:36:55 CET 2012

Původní zpráva ze dne 30.10.2012 od Petr King:

> Me se tento rok asi 10x stalo, ze mi neprisla dobirkova castka...
> vzdy po reklamaci mi ji pripsali na ucet.

No když tu dobírku vyberou a pouze nepošlou na účet, je to trochu jiná
situace. I když taky nepochopitelná. To se mi také stalo opakovaně a
to tak, že opakovaně na stejné poště - myslím v Mostě. Nepřišla
dobírková částka, reklamoval jsem, oni mi řekli, že neměli složenku,
že se asi ztratila, tak tu vybranou dobírku dali do přebytků. To je
taky super. Já to zjistil po půl roce (a to ještě že ne po roce, to už
by mi nedali) a nadával jsem, proč mi teda nezavolali nebo neposlali
lístek, když tam moji adresu mají a jen jim chybí složenka. Oni to
prostě dělají tak, že to dají do "přebytků" a čekají :-)

Ale tohle je už vyřešeno, protože používám bezdokladovou dobírku, tj.
žádné složenky, z mého software vyjede etiketa na balík s čárovým
kódem, na flashku datový soubor a už to frčí.

Nicméně řeknu ti upřímně, že ty dobírky mám pořád raději u České pošty
než u nějakého soukromého dopravce, protože u té pošty se aspoň něčeho
dovolám, zatímco u soukromého dopravce by to tak být nemuselo.

Onehdá, to už je taky spoustu let zpátky, jsem řešil etikety pro DPD
pro svého zákazníka. Kontaktoval jsem tedy příslušného informatika u
DPD a shodou okolností zjistil, že je to můj známý. Tak jsme pokecali
po ICQ. No a když jsme řešili předávání tehdy papírových podkladů pro
dobírky, tak mi povídá: "No a udělej tam hodně veliká čísla. Čím
větší, tím lepší. Ona to tu pořizuje taková starší paní, která blbě
vidí, takže když je to malé, pořídí to úplně jinak." :-)))

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601