bateria -20st az 40st

AZE aze na seznam.cz
Úterý Říjen 30 14:43:09 CET 2012

Co je to "k" ?
AZE

Dobry den,

ja som chcel len naznacit, ze prud do akumulacnej cievky moze byt
niekolkonasobne vacsi, nez si myslite a ocakavate. A hlavne pri
vybitych bateriach to moze byt dost problematicke. Totiz vykon je dany
sucinom U * I * k, a kedze U teda napatie baterii klesa, tak prud z
baterii musi rast, aby sa to drzalo na konstatnte. Moj testovaci
system zalozeny na mcu so seriovou linkou s celkovou spotrebou okolo
1-2mA takto potiahne menicom z baterii az 30mA. Na co baterka zdochne
a system skonci v hlbokom resete...

A.

Dňa 30. októbra 2012 12:37, Miro <as5sgm na gmail.com> napísal/a: