OT Aby to porad nebylo jen o CP - ale zato su aj kladne pripady

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 30 14:12:00 CET 2012

Pred par tyzdnami som v tejto suvislosti zazil nieco, co ma prekvapilo prijemne, aj ked to nebola vec pre mna - prisiel kurier jednej z tych trojpismenovych spolocnosti (chodi k nam ich viacero a nepamatam sa, ktory z nich to bol) , a vravi, mam pre vas niekolko poloziek, ale jednu z nich vam nedam, lebo je poskodena a budeme to riesit s dodavatelom. A bolo to naozaj tak, o par dni prisiel s tou konkretnou vecou bez toho, aby bolo treba cokolvek s kymkolvek riesit.

Asi je to fakt o ludoch, akurat tie zaporne skusenosti viac nastvu ako tie kladne potesia a zostanu viac v pamati (nieco ako ked ide clovek na bicykli tak je to vzdy do kopca a proti vetru)... :-)

wek