bateria -20st az 40st

Miro as5sgm na gmail.com
Úterý Říjen 30 12:37:35 CET 2012

Nerozumiem ako moze bateriu ovplyvnit ci je k nej LDO alebo Spinany
menic. V podstate som tam chcel dat LDO, bol by som velmi nerad keby
cele riadenie nabijania a usmernovania spotrebovavalo viac energie ako
samotna zakladna funkcna cast. Na testovanie mam v podstate celu zimu
takze ak su nejake napady, pripomienky atd. tak smelo s nimi sem.

MIro