Vir v kardiostimulatoru

Karel OK1TI kmates na iol.cz
Úterý Říjen 30 10:11:56 CET 2012

Viděl jsem na vlastní oči následující setup.
- bezodrazová komora ve Faradyově kleci:  PC + CRT + RX anténa, anténa
(+/- dipol už si nepamatuji přesně) do 2m od CRT)
- mimo klec:  vyhodnocovací HW(SW?). Na monitoru vyhodnocovacího
monitoru  "Kopie" obrazu CRT s nezanedbatelným úsilím čitelná.
Po vypnutí CRT ze sítě (kabelem) na vyhodnocovacím monitoru 0.
Čas a místo: rok 2004, měřicí pracoviště firmy zabývající se
elektronickou bezpečností,

--
Karel OK1TI

http://www.qsl.net/ok1mkq