Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Říjen 29 17:31:34 CET 2012

V pripade vypnute predlohy je asi jedno, jestli je to mosaz, nebo Alpaka. Ja mam predlohu ulozenou relativne volne a pri jejim sundavani by to bylo znat.

Problem s materialem a jeho dostupnosti za me resi http://www.extratech.cz/ , tech firem je povicero - me se nevyplatit neco leptat doma, nemam na to zazemi (osvit, lazne) a uprime, ani se mi do toho pri tech cenach uz nechce. Leptam u nich jine plechy (doplnky pro modelare), tak se sablona nacpe vzdy k nejakemu tomu testovacimu archu.

Korekci otvoru delam jednoduse, vyrobce bere predlohy pouze v Corel Draw formatu, takze z navrhoveho systemu export do nejakeho dxf/dwg formatu (ted si nevybavuji presne nazev) a pote se korekce resi tloustkou obrysu objektu. Rychle a jednoduche...

Otvory jsem vrtal rucne a dalo se, mam tam vuli 0.1mm na kazde strane. To se pri dvou otvorech a vhodnem postupu da trefit i od oka. Nicmene by pro me nebyl problem to dat na CNC.... Sablona tak neni nasponovana, proto je treba stirat jednim smerem a pripadne predlohu pridrzet rucne. Da se to "vychytat".

Osazovani rucne a pak do pece - problem byl v tom, ze se nektere soucastky postavily (velmi mirne, tak ze na te nezapajene strane potom v podstate lezi na cinove hrudce co se vytvori na padu).

Je to takove "domacke" reseni, ale funguje slusne a pri minimalnich narocich na pripravky.

V.