[OT] Dalsi notebook na opravu

quasimodo quasimodoq na gmail.com
Pondělí Říjen 29 01:17:12 CET 2012

to ze je na prvnim miste CD nic neznamena. muze sahat an interni a na
USB se vykaslat. Zkousel jste pri startu mackat F8, F12, Pro vyvolani
boot nabidky?nebal bych se vytvorit instalacni flash kolikrat mi uz
pomohl, nehlede na to, ze mi prijde daleko rychlejsi instalace.
jednoducha utilitka: http://wintoflash.com/home/en/

S pozdravem

quasimodo
http://www.reckovice.eu/