Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Aleš Horký hwnews na roshor.com
Neděle Říjen 28 23:48:10 CET 2012

Srouby jsou pres sablonu - otvory jsou vyleptany. Ty plastovy knofliky
slouzi k serizeni sesazeni dps a sablony - jsou tri. Jeden posunuje dps
podelne (v delsi strane)
A dva posunuji druhym smerem a zaroven umoznuji dps pod sablonou mirne
natočit. Rozsah posunu v obou osach je cca 5mm. Sablona musí byt co
nejrovnejsi. Nevim kde berete
material, ale ja pouzivam Alpaku primo urcenou pro vyrobu sablon - kupuji ji
ve firme NORTE - musí se ale vzit cela tabule 280mm x 1000mm kterou vam
nastřihají na vami
zadany rozmer. Vyska DPS se serizuje zespodu ctyrmi srouby.

Pokud budete mit zajem, domluvime se na termin a ja vezmu muj minitisk,
sablonu, pastu a muzete si to vyzkouset. Jenom je treba najit prostory,
jelikoz u nas ve firme
to nejde. Osazoval jsem s tim zatím 2x, jednou 30 desek a podruhy 25desek
(kdyz nepocitam zkouseni).

A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, October 28, 2012 11:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Mate to pekne udelane. Mrzi me, ze jsem to nevedel kdyz jsme se videli, to
bych Vas poprosil, jestli byste mi to neukazal nazivo.
Ja jsem to chtel udelat pro zacatek jednodussi, na kazde strane jen 2
stazene zelezne hranoly 6x6 nebo 8x8mm, mezi ne skripnout sablonu a vzajemne
je roztahnout zavitovymi tycemi. Zvedani v prvni verzi jen nejak provizorne
nejakou L-pakou na osce nebo to cele umistit na stativ - mam stativ ze
stareho fotografickeho zvetsovaku.

Vy to mate stazene srouby pres tu sablonu (tj. v sablone jsou diry), nebo je
to skripnute jen do te cca 1/3 sirky tech ctvercovych profilu?
A co delaji ty barevne plastove knofliky? To resi zvedani sablony nebo
naopak spousteni PCB dolu?

Pastu pouzivam tu velmi lacinou z DX
http://dx.com/p/lodestar-soldering-paste-50g-4711?item=4
Zatekani je myslim spis jen nedostatecnym pritlakem, kdy nedokonale rovna
sablona "pracuje" pri pruchodu sterkou a napumpuje tak pastu pod sebe.

Diky.
PL