Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Říjen 28 23:34:49 CET 2012

On 28. 10. 2012 22:28, Petr Labaj wrote:
> Vysledky Vasich pokusu s jehlami jsou velmi zajimave.
> U me byly jine - pri pouziti lekarskych jehel se z pasty vytlacoval flux, kdezto pri pouziti
> kovovych dispenserovych jehel se mi to nestavalo. Jehly jsem mel samozrejme
> zkracene na par milimetru.

Vytlacovanie fluxu naznacuje, ze sa niekde vzpriecili cinove gulicky.
Mne sa to dialo s niektorymi pastami a pritenkymi ihlami.

Ono zaujimave je pozriet si ako ta pasta vyzera pod mikroskopom - takto
vyzeraju dve cinske pasty - prva je ten LODESTAR v kelimku z DX, druha
je AOYEU W001: http://static.bastl.sk/rozne/AOYUE.jpg a
http://static.bastl.sk/rozne/LODESTAR.jpg

Snimky nie su moc kvalitne, ale tie ziarive skvrnky je nejaky bordel -
su to velke, nepravidelne gulicky (2-3krat vacsie, ako priemerna
velkost), ktore akoby mali jednu stranu zbrusenu. Pekne je to vidno pod
optickym (obycajnym skolskym) mikroskopom, ale z neho nemam ako urobit
fotky. U takychto past si viem predstavit, ze sa v tensej ihle vzpriecia.

A takto vyzera kvalitna pasta: http://static.bastl.sk/rozne/STANNOL.jpg
- male, rovnomerne gulicky, ziaden nadrozmerny bordel.

Urcite stoji za to vyskusat to znova.

-m-