Kolaps Firefoxu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 28 20:03:04 CET 2012

Stáhnout (zřejmě tedy přes IE :) ccleaner
(http://www.piriform.com/ccleaner), pak odinstlovat Firefox, nainstalovat
ccleaner a spustit. Odmazat bordel v registrech (spusti několikrát po sobě,
dokud to bude nacházet chybné položky), projet startup položky, odmazat
bordel na disku. Může (leč nemusí) to docela výrazně pomoci, podívat se do
profilu, promazat všechno, co souvisí s Mozillou (tuším, že Mozilla se v XP
zakomponuje kamsi do Application data), po pročištění restartovat - no a pak
se uvidí :)

Fakt je, že kdyby neexistoval ccleaner, asi bych si ho musel vymyslet, lepší
(ale přitom pořád jednoduchý) nástoj jsem asi nepotkal, a to mi těch Windows
tkay prošlo rukama požehnaně.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "OK1IA" <ok1ia na seznam.cz>
To: "HW-list" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 28, 2012 7:48 PM
Subject: Kolaps Firefoxu

Dobrý večer, vnuk na svém PC má WXP a taky Firefox. Jenže ten mu přestal
chodit...
Po spuštění se objeví bílé okno s modrou lištou nahoře, kde vlevo je ikona
FF a vpravo
Tři tlačítka (minim, max a zavřít) a neobjeví se nic víc, žádná další
nástrojová lišta -
Prostě nic... Chtěl bych mu z toho pomoci. Přitom všechny jeho hry tam
jedou, Chrome chodí IE chodí ale FF ne.
Odinstaloval jsem ho, testoval PC Avastem, i SPYDestrojem, vše OK. V
registru jsem vymazal vše s názvem Firefox a Mozilla, restartoval a znovu
nainstaloval FF , v Dokument a setinks jsem vymazal taky "parent.lock" a je
to stejně blbý.... Prosím poraďte co s tím, nechce se mi znovu instalovat
WXP a všechny programy :((
Případné rady můžete poslat přímo na     ok1ia na seznam.cz    abychom tady
"nezacláněli" :o)
Díky, Honza.