Desulfator

Neděle Říjen 28 18:58:07 CET 2012

Deska se rozpadají taky stářím, s tím nic nenaděláte. V klasické
autobaterii je nosná olověná mřížka, která vstupuje do elektrochemické
reakce a tím je daná životnost baterky. Pokud se vám povede relativně
novou baterku zasulfatovat dlouhodobým vybitím, pak s tím má možná cenu
něco dělat. Pokud má baterka 3 až 5 let, pak je rozumné jí vyhodit hned
a né až po zdlouhavých pokusech.
Anděl