Vir v kardiostimulatoru

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Říjen 28 17:45:14 CET 2012

> Já měl zato, že kardiostimulátor posílá do srdce impulzy v řádu zlomků až
> jednotek ms s amplitudou jednotek V... 830V je taknějak moc :)
> Kromě toho musí být odolný proti silným vnějším elmag. polím. V komunikaci na
> pár cm nevidím problém, ale "hacknout" jej z 50m tak, aby z něj lezlo výše
> uvedené napětí...
> Holt "novináři"...

Nevim, zda 830V byl schopen dat kardiostimulator, ale implantovany
defibrilator, ktery ma udajne (a je to rozumne) shodnou CPU architekturu a
ovladani/telemetrii, u toho uz to asi neprekvapi.

Co se vam nezda na tech nekolika desitkach metru?

Novinari cesky clanek asi domrsili (radsi jsem si precetl neco blize
zdroji, i kdyz to nebyla uplne puvodni zprava), ale musite takto
neinformovane napadat i ty nezkomolene kousky sdeleni? Je to zbytecne.

ZdraviM.P.